Habitués novigtg Posté(e) 23 février 2009 Habitués Posté(e) 23 février 2009 Je viens de prendre la feuille de l'appli8ation de 2005. Le motif du refus est le suivant:Section 221 (g) which prohibits the issuance of a visa to anyone whose application does not comply with the provisions of the Immigration and Nationality Act or regulations issued pursuant thereto. The following remarks apply in your case:Section 212 (a) 5 AqU'EST CE QUE çA VOUDRAIT DIRE?Et puis en bas de la feuille c'est écrit:WARNING: IF YOU FAIL TO TAKE THE ACTION REQUESTED WITHIN ONE YEAR FOLLOWING VISA DENIAL UNDER SECTION 221 (G) OF THE IMMIGRATION AND NATIONALITY ACT, SECTION 203 (G) OF THE ACT REQUIRES THAT YOUR APPLICATION BE CANCELLED.Peux-tu s'il te plait me donner des infos concernant?Va sur ce site,En lisant j'ai remarqué que le MISREPRESENTATION est sous la section 212 (a) 6 C (i). Pour moi c'était Section 212 (a) 5 A donc Labor Certification. Pourrais-tu m'expliquer ce que c'est que le Labor Certification?va sur ce site s'il te plait.http://travel.state.gov/pdf/FY2002%20table%20XX.pdf Citer
Messages recommandés