Habitués Seila Posté(e) 15 décembre 2004 Habitués Posté(e) 15 décembre 2004 WinterSnow can wait I forgot my mittensWipe my nose Get my new boots onI get a little warm in my heartWhen I think of winterI put my hand in my father's gloveI run off where the DRIFTS GET DEEPERSleeping beauty trips me with a frownI hear a voiceYou must learn to stand up for yourselfCause I can't alyways be aroundHe saysWhen you gonna make up your mindWhen you gonna love you as much as I doWhen you gonna make up your mindCause things are gonna CHANGE so fastAll the white horses are still in bedI tell you that I'll always want you nearYou say that things change my dearBoys get discovered as winter MELTSFlowers competing for the sunYears go by and I'm here still waitingWithering where some snowman wasMirror mirror where's the crystal palaceBut I only can see myselfSKATING around the truth who I amBut I know dad the ice is getting thinWhen you gonna make up your mindWhen you gonna love you as much as I doWhen you gonna make up your mindCause things are gonna CHANGE so fastAll the white horses are still in bedI tell you that I'll always want you nearYou say that things change my dearHair is grey and the fires are burningSo many dreams on the shelfYou say I wanted you to be PROUD of meI always wanted that myselfWhen you gonna make up your mindWhen you gonna love you as much as I doWhen you gonna make up your mindCause things are gonna change so fastAll the WHITE HORSES have gone aheadI tell you that I'll always want you nearYou say that things change my dearTori Amos Citer
Habitués Zogu Posté(e) 15 décembre 2004 Habitués Posté(e) 15 décembre 2004 LA MARMOTTEpar Fred FortinNon, j'veux pas m'ouvrir les yeuxsi c'pour savoir qui neige dehorsou qui fait moins trente-deuxnon, laisse-moé dormir un peuquand j'rêve aux filles su'a plagej'ai moins l'temps d'penser qu'chu frileuxfais-moé pas voir c'que j'veux pas voirlaisse les rideaux ferméfais comme si j'tais congeléfais moé pas croire c'que j'veux pas croirechu né pour hibernerréveille-moé au mois d'Mainon, j'veux pas pelleter l'entréebooster mon char, r'virer d'bordpour être encore stallénon, j'veux pas marcher non plusc'pas plus frette en sandalesquand t'y'a deux pieds d'slush dans ruefais-moé pas voir c'que j'veux pas voirlaisse les rideaux ferméfais comme si j'tais congeléfais moé pas croire c'que j'veux pas croirechu né pour hibernerréveille-moé au mois d'Mai(jazz time!)tu m'dis qu'j'une mauvaise attitudequand j'dis qu'j'aurais pu naître dans sudtu m'dis qu'faut pas chiâler l'bon Dieuy'a du monde ben plus malheureuxmais moé, j'tiens l'diable par la queuepis j'm'aperçois qu'l'enfer est bleuahh ohh!Comme si j'étais congeléréveille-moé au mois d'Mainon, j'veux pas voir le printempstant et aussi longtempsqu'la crisse de neige aie sacré l'campnon, c'est pas que j'veux m'enfuirc'est juste que j'ai trouvé la Marmotte intérieurequi vit au fond de moiet je la laisse s'épanouir en toute quiétude Citer
Habitués peanut Posté(e) 15 décembre 2004 Habitués Posté(e) 15 décembre 2004 Mon dieu Zogu!!tu viens de trouver MA chanson emblématique! Merci!peanut Citer
Habitués chouchou22 Posté(e) 15 décembre 2004 Habitués Posté(e) 15 décembre 2004 Mon bôôôô sapiiinn, roi des forêtsQue j'aimeuuuu taaaaa verdureuuuuuQuand par l'hiver, bois et guéretsSont dépouillés de leurs attraitsMon beau sapin, roi des forêtsTu gardeuuu taaaaa parureuuuuuc'est quoi le jeu ? Citer
Messages recommandés