mr13 Posté(e) 2 novembre 2005 Posté(e) 2 novembre 2005 salut je sui algérien, et je reçu ( le 01/11/2005) un émail de :(U.S. Department of State, 2201 C Street NW,Washington, DC 20520 )m'informant que je suis gagnant de DV-2005-2006 VISA LOTTERY GREENCARD. Dear Client, Congratulations ! ! You have been selected as one of the lucky winners on ourinternet screening machine,DV-2005-2006 USA national visa lottery program. cet émail contient aussi : Your visa lottery winner's identity is ID-GRN***#****DV# your case number is SNVPh****IU#. et aussi un ensemble de constructions que je doit les suivre par exaple que je doit répondtre dans un délais de 5 jours )MA QUESTION est : - est ce que je doit prendre ça au sérieux ? - est ce que on peut êtres informés pas un simple émail et non par la voie postale? et comment faire ?mes salutations Citer
Habitués Marien Posté(e) 2 novembre 2005 Habitués Posté(e) 2 novembre 2005 Les gagnants sont notifiés par courrier postal seulement.Méfiez-vous.... Citer
mr13 Posté(e) 2 novembre 2005 Auteur Posté(e) 2 novembre 2005 salutje vous communique l'émail tel qu'il est pour avoir une ideé plus claire, et comme vous allez remarquer, NI mon nom, NI mon prénom, NI mon adresse sont menssionésMain address: U.S. Department of State Public communication Division:2201 C Street NW PA/PL,Rm.2206Washington, DC 20520 U.S Department of statewww.dvlottery.state.gov 2201C Street NW Washington,D.C.20520Dear Client, Congratulations ! ! You have been selected as one of the lucky winners on ourinternet screening machine,DV-2005-2006 USA national visa lottery program. It is our pleasure to congratulate you on your success in the AmericaDV-2005-2006 VISA LOTTERY GREENCARD which was applied and processed by ourimmigration service. Your visa lottery winner's identity is ID-GRN***#****DV#and the serial net visa passport attached to your case number is SNVPh***IU#.In this respect,you are directed to forward the following requirements forfurther correspondence: (a) Your present contact address(for correspondent)(B) Your recent passport photograph :REGULAR MAIL: You can also send yourphoto(s) by regular mail. The photo must be between 1 ½ by 1 ½ and 2 by 2 inches(37-50 mm) square, with the applicant's, spouse's, or child's name printed onthe back. Please mail the photos to:Immigration Services211 South St. #334Philadelphia, PA 19147United States. ******Preferably for faster delivery and processing you are implored to make ascanned copy of your recent passport photograph and send it via online(email)to our immigrationservice***********([email protected]),([email protected]),([email protected])© Clearance/acceptance fees of ($749.67)/($1,249.67) for SINGLE /FAMILY SIZESTATUS.Details of requirements: Your present contact address should be forwarded strictly to our attachednetwork receieving email address for correspondent: Alternatvely for faster processing, a scanned copy of your passport photographshould be send via our attached network recieving email addresses:([email protected]),([email protected]),([email protected])A clearance/acceptance fees payment ($749.67)/($1,249.67) SINGLE /FAMILY SIZESTATUS.: we accept only western union money transfer payment method due to somereasons from our past experiences. (creditcard is not acceptable,please.) Yourwestern union or other means o f money transfer payment information should beforwarded as directed on payment procedures via our attached network recievingemail addresses:([email protected]),([email protected]),([email protected])Your payment confirmation shall be sent to you as soon as clarificationis done on your payment. Providing the above requirements will assure you yourvisa lottery acknowledgement card and visa lottery security case code whichwould be sent to your email addresses as provided.Important notice :Please make sure you report and forward your lottery visa casecode and acknowledgement card to the USA embassy in individual country for othernecessary claims as soon as you have been sent all the necessary migrationcredentials via our attached courier service on accomplishing all necessaryprocess and payment procedure. According to the united states code of conduct and constitution Vol.176/866 :Act690SN guiding all immigration, green card permit agencies if non-response after5 days on receiving this notification, your winner's status shall reveal nointerest and we would inresponse refer your lottery winning code andacknowledgement card back to the USA government/immigration service center. We shall be anticipating for your response soonest. NB: THIS YEAR DV-2005-2006 WHICH YOU APPEARED AS ONE OF THE LUCKY WINNERS . ANDWE HAVE THE DV2005-2006 EXCERCISE IN PROGRESS (SORRY FOR THE LATE RESPONSE).YOUMUSNT REPLY TO THIS EMAIL,DO CONTACT THE OFFICIALS THROUGH THE EMAIL ADDRESSGIVEN IN THE WINNING NOTIFICATION.Thanks. Marykate Purchia. Online Co-ordinator CONGRATULATIONS !!! Kevin Powell President Citer
Habitués bimo Posté(e) 3 novembre 2005 Habitués Posté(e) 3 novembre 2005 salut mr 13cher ami pour ne pas te decevoir j'aimerai te dire que ce que tu as eu n'es pas officielle , je crois que ca vient d'un site d'éscrocrie , je ne vais pas te dire jute mefies toi, bien au contraire laisses tomber , et consacres toi a la lotterie dv 2007 afin de t'inscrire , car les personne selectioné comme le site officielle a annocer que toute personne selectionnés sera informer par mail c'ets a dire par poste nul n'est informer par email .et bien mon cher ami y'a une forte chance pour participer a cette lotterie et d'etre parmi les selectioné, car le deiner jour de la participation et le 04 decembre 2005.bonne chancebonne chance a nous Citer
Habitués Marien Posté(e) 3 novembre 2005 Habitués Posté(e) 3 novembre 2005 Bonjour,Oui je confirme, c'est de l'escroquerie.Pour plus de sécurité pourquoi ne pas passer plutot par notre service?C'est un service payant mais au moins vous aurez l'esprit tranquile.http://www.vivreauxusa.com/Bonne chance Citer
Habitués bimo Posté(e) 4 novembre 2005 Habitués Posté(e) 4 novembre 2005 salut mr13 saha idekoui et bien tu as etais informe par marien , tu peux passer par le site aumoins tu ne vas pas payer beaucoup et puis tu auras la certitude que t'es vraiment inscris a la lotterie 2007 , et puis ils vont te faire une remise hihihi si tu t'inscris pour 2 années car il faut toujour penser plus loin que son nez on ne sait jamai si ce n'ai pas cette année et bien l'année prochiane , moi je souhaite de te voir selectioné pour cette année , seulement pour le paiement je ne sais pas comment le faire tu sais que c'est tres defficiles de payer des truc comme ça pour l'etranger.bonne chance a toibonne chance a nous Citer
Messages recommandés